Neuro Odchudzanie

szybkie odchudzanie

Ilość magnezu i twoja kondycja zdrowotna

zdrowieDla młodych kobiet bardzo ważne jest wzmacnianie kości, ze względu na ich tendencje do tracenia gęstości kości wraz z wiekiem. Mają one również skłonność do niskiego poziomu wapnia, który wymaga więc poświęcania sporej uwagi. Podniesienie dawek wapnia możliwe jest dzięki spożywaniu pożywienia bogatego w wapń takiego jak nabiał. Dla dzień, które nie jedzą nabiału jest wiele zamienników zawierających wapń takich jak soja, migdały, ryż, owsianka czy sojowe/kokosowe jogurty.

Chłopcy po 14 i dziewczynki po 9 roku życia okazały się nie spożywać wystarczającej ilości magnezu, z większym ryzykiem dla nastoletnich dziewczyn – ponad 66%. Jest to niepokojące ze względu na to jak ważną rolę magnez odgrywa w naszym organizmie np. reguluję poziom cukru i ciśnienie krwi, wspomaga funkcjononwanie mięśni i nerwów, oraz reguluje ilość przeróżnych protein i hormonów. Dlatego też jego niedobór może mieć poważne konsekwencje.

There are no comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>